Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Tryb składania skarg i wniosków

Skargi, wnioski i petycje można zgłaszać:

 

  1. w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Krośnie:

     

    • osobiście: w siedzibie SPPR w Krośnie ul. Grodzka 45, 38-400 Krosno

      • Dyrektor przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. 12.00 - 14.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu - tel. (13) 43 202 22

    • telefonicznie: kancelaria od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 13.00, tel. (13) 43 202 22

    • pisemnie na adres: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Krośnie, ul. Grodzka 45, 38-400 Krosno

    • pocztą elektroniczną: pogotowie.ratunkowe@999krosno.pl

    • poprzez ePUAP: (Adres skrzynki ePUAP: /SPPRKrosno/SkrytkaESP)

 

Metryczka

Metryczka
Wytworzono: 2024-06-08 12:55 przez:
Opublikowano: 2024-06-08 13:14 przez: Redakcja
Podmiot udostępniający: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Krośnie
Odwiedziny: 168

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.