Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

NFZ - skargi i wnioski

Skargi i wnioski można składać do:

Wydziału Obsługi Klienta i Profilaktyki

Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

ul. Zamkowa 8

35-032 Rzeszów

Można to zrobić na kilka sposobów:

  • bezpośrednio w siedzibie oddziału lub w Punkcie Obsługi Klienta

  • wysłać pocztą na adres oddziału wojewódzkiego

  • przesłać za pośrednictwem platformy ePUAP /pn44s4o7hk/SkrytkaESP

  • przesłać skargę na adres e-mail skargi@nfz-rzeszow.pl

  • złożyć ustnie skargę do protokołu w godzinach pracy oddziału

  • wysłać faksem pod numer 17 86 04 228

Ważne! Skargi i wnioski nie przyjmowane telefonicznie.

Dyrektor Oddziału/ Zastępca Dyrektora przyjmuje Klientów w sprawach skarg i wniosków:

  • w każdy poniedziałek od 16.00 do 17.00 po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania. W celu umówienia się na rozmowę należy kontaktować się z sekretariatem pod numerem 17 86 04 102.

Metryczka

Metryczka
Wytworzono: 2024-06-08 12:23 przez:
Opublikowano: 2024-06-08 12:23 przez: Redakcja
Podmiot udostępniający: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Krośnie
Odwiedziny: 288

Rejestr zmian

  • Brak wpisów.