Skargi, wnioski i petycje można zgłaszać:
-
w Samodzielnym Publicznym Pogotowiu Ratunkowym w Krośnie:
-
osobiście: w siedzibie SPPR w Krośnie ul. Grodzka 45, 38-400 Krosno
-
Dyrektor przyjmuje w każdy poniedziałek w godz. 12.00 - 14.00 po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu - tel. (13) 43 202 22
-
telefonicznie: kancelaria od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 13.00, tel. (13) 43 202 22
-
pisemnie na adres: Samodzielne Publiczne Pogotowie Ratunkowe w Krośnie, ul. Grodzka 45, 38-400 Krosno
-
pocztą elektroniczną: pogotowie.ratunkowe@999krosno.pl
-
poprzez ePUAP: (Adres skrzynki ePUAP: /SPPRKrosno/SkrytkaESP)