Skargi i wnioski można składać do:
Wydziału Obsługi Klienta i Profilaktyki
Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
ul. Zamkowa 8
35-032 Rzeszów
Można to zrobić na kilka sposobów:
-
bezpośrednio w siedzibie oddziału lub w Punkcie Obsługi Klienta
-
wysłać pocztą na adres oddziału wojewódzkiego
-
przesłać za pośrednictwem platformy ePUAP /pn44s4o7hk/SkrytkaESP
-
przesłać skargę na adres e-mail skargi@nfz-rzeszow.pl
-
złożyć ustnie skargę do protokołu w godzinach pracy oddziału
-
wysłać faksem pod numer 17 86 04 228
Ważne! Skargi i wnioski nie są przyjmowane telefonicznie.
Dyrektor Oddziału/ Zastępca Dyrektora przyjmuje Klientów w sprawach skarg i wniosków:
-
w każdy poniedziałek od 16.00 do 17.00 po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania. W celu umówienia się na rozmowę należy kontaktować się z sekretariatem pod numerem 17 86 04 102.